COP29-un Prezidenti: Məktəbdən universitetə qədər daha güclü iqlim təhsili sistemi yaratmalıyıq Siyasət

COP29-un Prezidenti: Məktəbdən universitetə qədər daha güclü iqlim təhsili sistemi yaratmalıyıq

Dünyadakı uşaqların, təxminən yarısı iqlim dəyişikliyinin təsirləri üçün son dərəcə yüksək risk altında olan ölkələrdə yaşayır.

APA xəbər verir ki, bunu Bakı İqlim Fəaliyyəti Həftəsinin (BİFH) 4-cü günündə COP29-un müəyyən edilmiş Prezidenti, ekologiya və təbii sərvətlər naziri Muxtar Babayev deyib.
O bildirib ki, UNICEF-in 2023-cü il hesabatında qeyd olunur ki, iqlimlə bağlı fəlakətlər hər il 40 milyona yaxın uşağın təhsil almasına mane olur:

“Amma gənclər fəaliyyət üçün ən güclü səslərdən biridir. COP29 Prezidentliyi gənclərin xüsusi ehtiyaclarına davamlı diqqətin təmin edilməsinə sadiqdir. Bu, uşaqların və gənclərin səsini prosesin mərkəzinə qoymaq deməkdir.
Həm də bu, onlar üçün nəticələr verən bir proses demək olmalıdır. Paris Sazişinin və Qlobal Birjanın vədini yerinə yetirmək və gələcək nəsillər üçün iqlim nəticələrini çatdırmaq üçün biz ambisiyaları gücləndirməli və fəaliyyətə imkan verməliyik. Məqsəd iqlim maliyyəsinin genişləndirilməsi deməkdir. Biz inanırıq ki, təhsilin gücləndirilməsi və potensialın yaradılması iqlimlə bağlı fəaliyyətin həyata keçirilməsində mühüm rol oynaya bilər.
Azərbaycandakı ali təhsil müəssisələri arasında əməkdaşlığı gücləndirməklə və sinerjini gücləndirməklə biz burada həqiqətən milli tədqiqat icması yarada bilərik”.

Muxtar Babayev diqqətə çatdırıb ki, ibtidai məktəbdən universitetə qədər daha güclü iqlim təhsili sistemi yaratmalıyıq:

“Bununla gənclərə ehtiyac duyduqları yaşıl bacarıqları əldə etməyə kömək edə bilərik. Bununla biz uşaqların və gənclərin ambisiyalarına cavab veririk. Dünya Bankının sorğusunda iştirak edən gənclərin 60%-i məktəbdə iqlim dəyişikliyi haqqında kifayət qədər məlumat almadıqlarını bildirib. Xüsusilə İqlimə Dayanıqlılıq üçün İnsan İnkişafı üzrə Bakı Təşəbbüsü vasitəsilə iqlim təhsilinin dəstəklənməsi təşəbbüslərini də əhatə edəcək.
Bütün səviyyələrdə iqlim təhsilinə sərmayə qoymaqla, biz hazırkı və gələcək nəsillərin iqlim fəaliyyətinə sərmayə qoyuruq”.